一鸣

Bella - Angus & Julia Stone

我的女孩不见了

小豆之家:

There goes the girl
那个女孩去了
In the pretty skirt with the
穿着漂亮的裙子
Golden smile that made you feel new
脸上挂着灿烂的微笑,让你觉得新鲜
Like when the marching band strolls the street
就像当军乐队漫步街头
You know another years come too soon
你知道这一年快过去了
So you took her hand and she gave a look that sent you to the moon
你牵着她的手,她给你一个让你令你高兴的表情

And there you spoke the words of a gentleman
还有你说的绅士的话
Can I have this dance with you
我能和你跳支舞吗
Can I share this dance with you
我能和你分享这支舞吗
Won't you come on home
你不用回家
I built us a flying machine
我为我们造了一个飞行器
And we'll go where you want
我们将去你想去的任何地方
and we'll sail the seven seas
我们将航行全球
I hope all is well in daisy‘s dreams
我希望在雏菊的梦里一切都是美好的
There goes the girl
那个女孩去了
Yeah the pretty bird on the golden mile that made you feel real
那只在女孩灿烂笑脸上的漂亮的小鸟使你觉得真实
She took with on to the stars
她带着去了星星
She don't make no big deal
她不要做没什么大不了的
There she sits with them big old fields of daisies and rusted mills
她坐着的地方有成片的雏菊和生锈的工厂陪伴着她
And when the sun it shines on her hair of gold
当太阳照在她的金发上
She's beautiful
她显得格外美丽
She's beautiful
她显得格外美丽
Won't you come on home
你不用回家
And well go where you want well sail the seven seas
我们将去你想去的任何地方,我们将航行全球
I hope all is well in daisy’s dreams
我希望在雏菊的梦里一切都是美好的
in daisy‘s dreams
在雏菊的梦里
Da de de da da x4
Da de de da da
I built us a flying machine
我为我们造了一个飞行器

小豆之家敬上!

评论

热度(30)